انتخاب پیرلی به عنوان شریک انحصاری تایر در جشنواره گودوود




پیرلی به عنوان حامی انحصاری لاستیک در جشنواره سرعت گودوود انتخاب شد.

گودوود از همکاری چندساله خود با شرکت پیرلی، برای جشنواره سرعت خبر داده است. این مسابقات توسط Mastercard ارائه شده و امسال از 13 تا 16 جولای برگزار می شود.

لاستیک پیرلی که به استفاده از فناوری های پیشرفته در تولید خود مشهور است، از سال 2011 شریک انحصاری لاستیک F1 و همچنین تامین کننده منحصر به فرد مسابقات جهانی رالی بوده است.

پیرلی در جشنواره از دو فضای نمایشگاهی برای نشان دادن عناصر کلیدی شرکت خود، برخوردار خواهد بود. این عناصر شامل: 150 سال تکامل در محصولات با تکنولوژی بالا، روحیه مسابقه، هنر، فرهنگ و پایداری است. یکی از فضاها به مجموعه تایرهای نمادین P Zero اختصاص داده خواهد شد که در آن از سه محصول جدید برای نشان دادن فناوری و پیشرفت پیرلی رونمایی خواهند کرد.

دوک دیچموند، مالک گودوود می گوید: پیرلی از شهرت فوق العاده ای در برتری و نوآوری برخوردار است، به همین دلیل هم توسط ما مورد استقبال قرار گرفت. به عنوان یک شرکت پیشرو در لاستیک های پرستیژ و عرضه کننده رسمی تایرهای F1 در مسابقات اتومبیل رانی، ما از سی امین حضور پیرلی در جشنواره خشنود هستیم.

معاون اجرایی و مدیرعامل پیرلی نیز گفت: ما از همکاری پیرلی با گودوود و حضورمان در جشنواره، بسیار راضی هستیم. پیرلی به دلیل تولید لاستیک های سطح بالا در بازار، حضور خود را در میان خودروسازان برتر و معتبر جهان احساس می‌کند. همچنین توجه جشنواره به ورزش موتوری، حوضه ای است که ما از سال 1907 در آن فعالیت داشتیم و داشتن اهداف مشترک برای تولید لاستیک های پایدار، از دلایلی است که حضور ما را مهم می کند.

درباره جشنواره سرعت

اولین جشنواره سرعت در سال 1993 و توسط Mastercard ارائه شد که بزرگترین جشن باغ خودرو در جهان است. این جشنواره در پس زمینه خانه گودوود برگزار می شود و بیش از 600 خودرو و موتور سیکلت که تاریخ فوق العاده اتومبیلرانی و موتور اسپرت را در بر می گیرند، در آن شرکت می کنند.


منبع: https://www.goodwood.com/media-centre/goodwood-secures-pirelli-as-tyre-partner-for-festival-of-speed/


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0